Kotimainen verkkokauppa, nopea toimitus.

Toimitusehdot

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupan kautta lisäämällä ne ostoskoriin. Kassalla ilmoitetaan yhteystiedot, valitaan toimitustapa sekä maksutapa. Tuotteet ja toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Tuotteet lähetetään 1-3 päivän kuluessa varastosta. Kaikki tuotteet ovat heti varastossa.

TOIMITUSTAVAT

Toimitustapana on Posti sekä Matkahuolto. Asiakas voi valita mihin toimipisteeseen tuotteet toimitetaan.
Toimitustapana on myös Postin kotiinkuljetus.

Tuotteet voi myös noutaa Puodista, Oravatie 2, 19410 Kuortti. Ota noutaessasi mukaan tilausvahvistus, tai ole valmis esittämään tilausvahvistus mobiililaitteeltasi.

MAKSUTAVAT

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Maksut luottokorteilla

Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokorteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat mm. Collector, Jousto, Mash.
Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector Lasku ja Tililuotto

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa. Kun valitset maksutavaksi laskun ja sinulle myönnetään laskumahdollisuus, saat tilatut tavarat itsellesi ennen niiden maksamista.
Voit maksaa koko laskun summan kerralla tai, jos sinulle myönnetään mahdollisuus maksaa tililuotolla, jakaa maksun pienempiin osiin maksamalla ainakin laskussa
mainittavan vähimmäissumman eräpäivään mennessä. Laskun osissa maksaminen edellyttää, että laskun saatuasi allekirjoitat luottosopimuksen Collector Bankin kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa oma.collector.fi.
Kun valitset laskulla tai tililuotolla maksamisen, voit tehdä tilauksen ainoastaan väestörekisterissä olevaan vakituiseen osoitteeseesi. Sinun tulee olla vähintään 18-vuotias tilaushetkellä ja Collector Bank tekee luottotietojesi tarkastuksen tilauksen yhteydessä.
Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Maksun palautus

Jos olet jo maksanut laskusi mutta haluat peruuttaa kaupan peruutusajan kuluessa, sinulla on oikeus saada maksun palautus Collectorilta. Jotta Collector voi palauttaa maksun, Collector tarvitsee yhteys- ja tilitietosi, joita ei tallenneta maksun yhteydessä.
Lähetä tietosi sähköpostitse osoitteeseen contactcenter@collectorbank.fi tai soita numeroon 09 3158 9947.

OP Osta laskulla

on OP:n tarjoama luotettava ja turvallinen maksutapa verkossa ostamiseen. Saat laskun postitse kotiisi ja vähintään 30 päivää maksuaikaa. Maksaa voit kerralla tai joustavasti erissä. Vähimmäiserä on 50 euroa.
  • Vähintään 20-vuotiaille Suomessa asuville, joilla on suomalainen henkilötunnus
  • 50–5000 € ostoksille
  • Ensimmäiselle maksuerälle korotonta ja kulutonta maksuaikaa 30 päivää
  • Tunnistautuminen suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla
  • Luotonantaja tarkistaa luotto- ja osoitetiedot
  • Laskutuslisä ostajalle 0 €/kk
  • Osta laskulla -rahoituksen nimelliskorko on kiinteä 14,95 %
  • Luotonantaja on OP Yrityspankki Oyj.
  • Kuluttajien kysymyksiin vastaa rahoituksen asiakaspalvelu: kuluttajarahoitus@op.fi

Jousto lasku ja osamaksu

on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.

Mash

Mashin lasku ja osamaksu ovat kuluttajalle edullinen tapa rahoittaa jopa 2 000 euron ostokset verkkokaupassa. Kun asiakas maksaa Mashin laskulla, hän saa aina 14 päivää korotonta maksuaikaa. Lisäksi hän voi kätevästi muuttaa laskun osamaksuksi kotona.

Mashin laskun tai osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 19-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2 000 euron ostoksille. Arvoltaan 1 500 € ostoksen todellinen vuosikorko on 27,9 % maksuajan ollessa 12 kk.

Mash Lasku
• Asiakas saa 14 päivää korotonta maksuaikaa.
• Laskun voi kätevästi muuttaa osamaksuksi.

Mash Osamaksu
• Asiakas valitsee itselle sopivan maksuajan (3, 6, 12 tai 24 kuukautta).

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Masterpass ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx

Masterpass
Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

GSM-maksu
Ainapay
Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.
Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.
Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:
• Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
• Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
• Enintään kaksi ostosta päivässä
• Ei toimi prepaid-liittymillä
Lisätietoja: ainapay.fi

REKLAMAATIO

Kuljetuksessa aiheutuneesta mahdollisesta paketin rikkoontumisesta pitää reklamoida lähetyksen noutopisteessä.

Jos saamassasi toimituksessa on jotain reklamoitavaa, ota yhteyttä sähköpostitse info@hannie.fi
Kerro tuotteen viasta ja haluatko uuden tuotteen tilalle vai palauttaa tuotteen. Liitä sähköpostiin yhteystietosi.
Jos palautat tuotteen, toimi palautusohjeiden mukaan.

VAIHTO JA PALAUTUS

Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus lukien tuotteen vastaanottamisesta.

Palautuksen yhteydessä pitää ilmoittaa lähetyksestä löytyvällä palautuslomakkeella yhteystiedot sekä tilinumero, jolle palautus maksetaan.

Osoite Postin asiakaspalautusta varten on “Asiakaspalautus” , tunnus
653975, Innoduo Oy/Hannie, Oravatie 2, 19410 Kuortti.

Pakkaattehan tuotteen huolellisesti. Palautus on asiakkaalle maksuton. Teitä ei veloiteta palautuksen lähetyksen yhteydessä Postin pisteessä.
Vähennämme palautuksesta aiheutuvien kustannusten vuoksi 4,90 € hyvitettävästä summasta. Hyvitys tehdään 14 päivän kuluessa samalla maksutavalla, jonka olette valinnut tehdessänne alkuperäistä tilausta.

Säilyttäkää kuitti palautuksesta.

Tilauksen noutamatta jättäminen EI ole kaupan peruuttaminen/palautus.
Kuluista, jotka aiheutuvat yrityksellemme toimituksista, jotka on jätetty noutamatta toimipaikasta perimme erillisen 30 €:n maksun.
Tällaisessa tapauksessa sopimus raukeaa ja suoritukset palautetaan asiakkaalle vähennettynä 30 €:n maksulla. Jos suoritus ei kata koko summaa, peritään se erillisellä laskulla.

Noutotilaukset tulee palauttaa noutopisteeseen, Puotiin.

Tuotevaihdoissa perimme uuden tuotteen lähettämisestä aiheutuvat lähetyskulut.

Kaikki hinnat sisältävän arvonlisäveron 24 %.

Tietosuojaseloste 1.5.2018

Rekisterinpitäjä:

Innoduo Oy/Hannie.fi
Kuukusenkuja 3
19410 Kuortti
infoäthannie.fi

Keräämme henkilötietoja asiakassuhteen hoitamista varten. Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on yrityksen ja asiakkaan välinen sopimus ja siitä johtuvat lakisääteiset velvoitteet. Henkilötietojen antaminen on edellytys sopimuksen syntymiselle. Toisin sanoen asiakas voi tilata verkkokaupastamme tavaroita, jos hän ei anna henkilötietojaan.

Keräämme henkilötietoja myös markkinointia varten. Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on suostumus.
Emme tee asiakasta koskevia profilointeja ja automaattisia päätöksiä.

Asiakkaan henkilötietoja vastaanottavat:
- yrityksemme ja sen työntekijät
- maksunvälittäjä, joka vastaanottaa asiakkaan maksun
- kuljetusyritys, joka kuljettaa tavaran asiakkaalle
- tilitoimisto, joka kirjaa tilauksen kirjanpitoomme
- tilintarkastaja, joka tarkastaa kirjanpitomme
- IT-yritys, joka ylläpitää verkkosivujamme

Säilytämme asiakkaan henkilötietoja:
- verkkokaupassa viiden vuoden ajan
- sähköpostiarkistosssa seitsemän vuoden ajan
- kirjanpitoaineistossa seitsemän vuoden ajan

Asiakkaalla on seuraavat oikeudet:
- oikeus tarkastaa itseään koskevat henkilötiedot
- oikeus tietojen oikaisemiseen
- oikeus käsittelyn rajoittamiseen (asiakas voi esimerkiksi kieltää markkinoinnin)
- oikeus vastustaa käsittelyä
- oikeus peruuttaa suostumus (asiakas voi esimerkiksi peruuttaa suostumuksensa markkinointiin)
- oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle

Huomioithan, että asiakkaalla on “oikeus tulla unohdetuksi” vain, jos yrityksellämme ei ole lakisääteisiä velvoitteita jatkaa henkilötietojen käsittelyä.