Toimitusehdot

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupan kautta lisäämällä ne ostoskoriin. Kassalla ilmoitetaan yhteystiedot, valitaan toimitustapa sekä maksutapa. Tuotteet ja toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Tuotteet lähetetään 1-3 päivän kuluessa varastosta. Kaikki tuotteet ovat heti varastossa.

TOIMITUSTAVAT

Toimitustapana on Posti. Asiakas voi valita mihin Postiin tai Postin pakettiautomaattiin tuotteet toimitetaan.
Toimitustapana on myös Postin kotiinkuljetus.

Tuotteet voi myös noutaa Puodista, Oravatie 2, 19410 Kuortti. Ota noutaessasi mukaan tilausvahvistus, tai ole valmis esittämään tilausvahvistus mobiililaitteeltasi.

MAKSUTAVAT

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Maksut luottokorteilla

Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokorteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Masterpass ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx

Masterpass
Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

GSM-maksu
Ainapay
Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.
Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.
Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:
• Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
• Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
• Enintään kaksi ostosta päivässä
• Ei toimi prepaid-liittymillä
Lisätietoja: ainapay.fi

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat Collector, Jousto, Mash (ent. Euroloan).
Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

REKLAMAATIO

Kuljetuksessa aiheutuneesta mahdollisesta paketin rikkoontumisesta pitää reklamoida lähetyksen noutopisteessä.

Jos saamassasi toimituksessa on jotain reklamoitavaa, ota yhteyttä sähköpostitse info@hannie.fi
Kerro tuotteen viasta ja haluatko uuden tuotteen tilalle vai palauttaa tuotteen. Liitä sähköpostiin yhteystietosi.
Jos palautat tuotteen, toimi palautusohjeiden mukaan.

VAIHTO JA PALAUTUS

Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus lukien tuotteen vastaanottamisesta.

Palautuksista pitää aina sopia ENNEN palautusta sähköpostitse info@hannie.fi
Jos emme tiedä tulevasta palautuksesta, emme vastaanota sitä.
Palautuksen yhteydessä pitää ilmoittaa lähetyksestä löytyvällä palautuslomakkeella yhteystiedot sekä tilinumero, jolle palautus maksetaan. Palautus on asiakkaalle maksuton.

Myyntikelpoinen palautettu tuote hyvitetään asiakkaan tilille 14 päivän kuluessa palautuksesta. Jos palautetaan koko tilaus, lähetyskulut palautetaan asiakkaalle. Osapalautuksesta ei palauteta lähetyskuluja.

Tilauksen noutamatta jättäminen EI ole kaupan peruuttaminen/palautus.
Kuluista, jotka aiheutuvat yrityksellemme toimituksista, jotka on jätetty noutamatta toimipaikasta perimme erillisen 30 €:n maksun.
Tällaisessa tapauksessa sopimus raukeaa ja suoritukset palautetaan asiakkaalle vähennettynä 30 €:n maksulla. Jos suoritus ei kata koko summaa, peritään se erillisellä laskulla.

Noutotilaukset tulee palauttaa noutopisteeseen, Puotiin.

Tuotevaihdoissa perimme uuden tuotteen lähettämisestä aiheutuvat lähetyskulut.

Kaikki hinnat sisältävän arvonlisäveron 24 %.

Tietosuojaseloste 1.5.2018

Rekisterinpitäjä:

Innoduo Oy/Hannie.fi
Kuukusenkuja 3
19410 Kuortti
infoäthannie.fi

Keräämme henkilötietoja asiakassuhteen hoitamista varten. Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on yrityksen ja asiakkaan välinen sopimus ja siitä johtuvat lakisääteiset velvoitteet. Henkilötietojen antaminen on edellytys sopimuksen syntymiselle. Toisin sanoen asiakas voi tilata verkkokaupastamme tavaroita, jos hän ei anna henkilötietojaan.

Keräämme henkilötietoja myös markkinointia varten. Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on suostumus.
Emme tee asiakasta koskevia profilointeja ja automaattisia päätöksiä.

Asiakkaan henkilötietoja vastaanottavat:
- yrityksemme ja sen työntekijät
- maksunvälittäjä, joka vastaanottaa asiakkaan maksun
- kuljetusyritys, joka kuljettaa tavaran asiakkaalle
- tilitoimisto, joka kirjaa tilauksen kirjanpitoomme
- tilintarkastaja, joka tarkastaa kirjanpitomme
- IT-yritys, joka ylläpitää verkkosivujamme

Säilytämme asiakkaan henkilötietoja:
- verkkokaupassa viiden vuoden ajan
- sähköpostiarkistosssa seitsemän vuoden ajan
- kirjanpitoaineistossa seitsemän vuoden ajan

Asiakkaalla on seuraavat oikeudet:
- oikeus tarkastaa itseään koskevat henkilötiedot
- oikeus tietojen oikaisemiseen
- oikeus käsittelyn rajoittamiseen (asiakas voi esimerkiksi kieltää markkinoinnin)
- oikeus vastustaa käsittelyä
- oikeus peruuttaa suostumus (asiakas voi esimerkiksi peruuttaa suostumuksensa markkinointiin)
- oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle

Huomioithan, että asiakkaalla on “oikeus tulla unohdetuksi” vain, jos yrityksellämme ei ole lakisääteisiä velvoitteita jatkaa henkilötietojen käsittelyä.

0 tuotetta (0,00 €)

Näytä ostoskori